بازرسی از نانوایی آذربایجان

بازرسی از ۴۵ هزار واحد نان و آرد در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵ هزار بازرسی از واحد های آرد و نان استان در طول ۱۱ ماه امسال انجام شده است.

جعفرصادق اسکندری در جلسه کارگروه آرد و نان آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان، مشغول به بدنه نظارتی در استان بوده و عملکرد خوب و قابل قبولی هم تا حدودی در توان که داشتند انجام دادند.

وی افزود: چیزی که مد نظر است از ابتدای سال تا آخر بهمن‌ماه ما تعداد بازرسی‌هایی که از واحدهای نانوایی که از نظر کمیت و کیفیت و گرانفروشی و کم‌فروشی داشته باشند چیزی حدود ۴۵هزار تقریباً بازرسی انجام دادیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از مجموع واحد نانوایی که در سطح استان فعال هستند، تقریباً ۴۵ هزار بازرسی در ۱۱ ماه در استان انجام شده و به علاوه ما حدود ۱۱۱۴ فقره هم از واحدهای تولیدی و کارخانجات آرد بازرسی داشتیم که تعدادی از این بازرسی‌ها انفرادی است یعنی صرفاً از طرف بازرسان اختصاصی آرد و نان است.

اسکندری گفت: کارخانجات آرد و همین‌طور بازرسی مشترک با اداره بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوده است و چیزی حدود ۳۹۰ فقره بازرسی و نمونه‌برداری شده از این واحدها همین‌ طور واحدهای اتحادیه نانوایی‌ها در استان چیزی حدود ۸۴۵ فقره در بازرسی‌ها مشترکاً با اتحادیه ذی‌ربط در شهرستان بوده و در این ۱۱ماه حدود ۸۷۷ فقره شکایت مردمی به ما رسیده از طریق ستاد خبری یا تلفنی و مراجعات حضوری به ستاد خبری و نتیجه این بازرسی‌های انجام شده به تشکیل پرونده تخلفاتی به تعداد ۱۱۸۴فقره منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال تعداد ۱۱ طرح نظارتی ویژه انجام و متناسب با نوع فعالیت، واحدهای تولیدی شکل گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یادآور شد: درطول ۱۱ماه یکی از کارهای خوبی که انجام شده است تشکیل ستادهای شهرستانی است که حدود ۴۷۹ جلسه کارگروه شهرستانی در نقاط مختلف استان انجام شده علاوه‌بر تعداد ۱۱۸۴پرونده تشکیل شده ۷۲واحد نانوایی قطع سهمیه شدند.

 
منبع: isna.ir


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]

دسته بندی: اطلاعیه ها
تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

اشتراک گذاری

2 دیدگاه

جاودانی
جاودانی ۱۳۹۵/۱۲/۱۰

با این همه بازدید باز هم کیفیت نون ها اینقدر پایینه!!! پس این بازرسی ها الکیه و فقط نمادین انجام میشه

    logo tanuor لوگو تنور
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۰

    با سلام خدمت جاودانی عزیز
    بازرسی ها بصورت مداوم در همه شهر ها صورت میگیره و کاملا با دقت بررسی دقیق صورت میگیرد.


لطفا نظر خود را درج نمایید

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه