زمان بندی ارسال سفارش

برای ثبت سفارش بایستی بازه زمانی در بین بازه های سرویس دهی تنور انتخاب کنید و حداقل بازه زمانی یک ساعته میباشد بعنوان مثال بین ساعت 7 الی 8 که باید توجه داشته باشید تنور تعهدی برای ارسال سفارشات شما در زمان دقیق و یا خارج از بازه انتخابی شما را ندارد!


اطلاعات کاربری

کاربران هنگام ثبت سفارش در تنور موظف است که اطلاعات صحیح وارد نماید و نادرست بودن اطلاعات میتواند منجر به لغو سفارش شما شود. اطلاعات کاربران نزد تیم تنور محفوظ است و به غیر واگذار نمیشود.
برای درج آدرس به نکات زیر توجه کنید:

  • مسئولیت تأخیرهای ناشی از آدرس و محله غلط یا نادقیق بر عهده کاربر است.
  • محله خود را به دقت انتخاب کنید و اگر محدوده شما در مناطق تحت پوشش تنور وجود ندارد، سعی نکنید محله دیگر و نامربوط را انتخاب کنید.
  • آدرس را دقیق و به همراه پلاک و طبقه و واحد درج نمایید.

بروزرسانی اپلیکیشن تنور

مشتریان تنور میبایست بروزرسانی های اجباری را انجام دهند و مسئولیت ناشی از استفاده نسخه‌های قدیمی تنور بر عهده کاربر است.


پرداخت در اپلیکشین تنور

تمامی پرداخت ها در اپلیشکن تنور به صورت آنلاین و از طریق درگاه های معتبر انجام میشود و نیاز به پرداخت هیچ گونه وجه نقد نیست. پرداخت هایی که نا موفق باشد و مبلغ از حساب کاربر کسر شود معمولا حداکثر تا یک ساعت مبلغ به حساب کاربر بازمیگردد.
برای سهولت در فرایند خرید میتوانید کیف پول خود را شارژ کنید و از آن برای خرید ها استفاده کنید.


کیفیت محصولات

تنور با فروشگاهایی همکاری میکند که بهریتن کیفیت را داشته باشد و کیفیت محصولات فروشگاه توسط تیم تنور ارزیابی میشوند اما با این حال احتمال نامناسب بودن موردی در محصولات وجود دارد.


پشتیبانی تنور

پشتیبانی تنور در 7 روز هفته بصورت 24 ساعته آماده پاسخوگیی و رسیدگی به مشکلات مشتریان را دارد.