ویژگی های خرید نان بصورت اینترنتی

خرید نان بصورت آنلاین و اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

گسترش اینترنت و فضای مجازی در چند سال اخیر باعث شده است که کسب و کارهای اینترنتی زیادی شکل بگیرند و توسعه پیدا کنند. در ایران با کمی فاصله نسبت به کشور های اروپایی، خرید بصورت آنلاین جا افتاد و فرهنگ سازی شد و امروزه فروشگاه های بزرگی مانند دیجی کالا، بامیلو، زنبیل و… در ایران در زمینه های مشخصی فعالیت میکنند.
 

ویژگی های خرید از فروشگاه اینترنتی

۱ – فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز به مشتریان خود خدمات ارائه میدهند.

۲ – محدودیت مکانی و موقعیت در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و مشتریان می توانند از هر جایی خرید اینترنتی می کند.

۳- بررسی محصولات از قبیل قیمت، کیفیت، تنوع و … در فروشگاه اینترنتی بسیار راحت تر میباشد و مشتری میتواند تصمیم دقیقی برای خرید بگیرد.

۴ – فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

۵ – فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرار می دهد.

۶- مزیت برای فروشندگان مانند کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل، هزینه ویتری، انبار، فروشنده، خواب سرمایه و … نسبت به فروشگاه سنتی را دارد.

۷ – فروشگاه اینترنتی میتوانند سبب ایجاد اشتغال و فرهنگ سازی جهت خرید کالا های ایرانی شوند.

۸- تحویل کالای خریداری شده درب منزل، بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل را دارد.

۹- عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در وقت و هزینه را دارد.

 

ویژگی های خرید آنلاین نان

در چند سال قبل و با توجه به تعداد کم نانوایی ها و تک محصولی آن ها و همچنین صف های شلوغ و کیفیت نا مطلوب نانها شاید باورش سخت بود که روزی بتوان انواع نان را بصورت اینترنتی خرید کرد و درب منزل تحویل گرفت!
اما این اتفاق توسط فروشگاه اینترنتی تنور و بقیه فروشگاه های اینترنتی نان در شهر های مختلف افتاده است و یکی از پر مصرف ترین کالا ها و یکی از مشکل ترین خرید ها، امروزه به راحتی انجام میشود.

  • با خرید نان بصورت آنلاین دیگر نیاز به خرید بیش از مصرف و نگهداری در یخچال و فریزر نیست و همیشه قادر هستید نان را بصورت تازه خرید و نوش جان کنید و لذت ببرید.
  • در خرید نان به نسبت خرید آنلاین بقیه کالاها در وقت صرفه جویی بیشتری میشود، زیرا نیاز نیست در صف منتظر بمانید و یا منتظر پخت نان باشید.
  • بدلیل پر مصرف بودن این محصول و نیاز به خرید چندین بار در هفته باعث میشود به افراد بیشتر برای انجام فراید ارسال نان درب منزل مشتری نیاز گردد و در نتیجه اشتغال زایی بیشتری نسبت به برخی از کسب و کار های دیگر دارد.
  • تنوع نان در خرید نان اینترنتی بیشتر از خرید بصورت حضوری میباشد که البته این موضوع برای همه ی فروشگاه های اینترنتی نان صدق نمیکند اما با خرید از اپلیکشین تنور قادر هستید چندین مدل نان را خرید کنید.
  • پرداخت بصورت آنلاین انجام میشود و نیاز نیست که پول خورد همراه خود داشته باشید و یا بجای بقیه پولتان از نانوایی قسمتی از یک نان را دریافت کنید. در بیشتر نانوایی ها مسئول فروش با دست هایی که به پول های آلوده میزند به شما نان را تحویل میدهد که این امر ناخوشایند است.

 
برای یکبار هم که شده به شما توصیه میکنیم که از فروشگاه های اینترنتی خرید نان را انجام بدهید و همچنین با استفاده از اپلیکیشن اندروید، آی او اس و ربات تلگرامی تنور قادر به ثبت سفارش بصورت ۲۴ ساعته در ۷ ورز هفته میباشید که در بیشتر محدوده های تحت پوشش تنور از ساعت ۷ صبح الی ۲ بامداد روز بعد(۱۹ ساعت) سرویس دهی انجام میشود.


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.1]

دسته بندی: اطلاعیه ها
تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه


لطفا نظر خود را درج نمایید

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه