همکاری مرکز تحقیقات بهبود دهنده رازی با ۲۱۲ کارخانه آرد در سراسر کشور

به گزارش نشریه نگاشته: شرکت بهبود دهنده رازی در ۳ سال فعالیت خود به موفقیت چشمگیری در انجام مشاوره و ارائه فرمولاسیون اصلاح کننده های آرد بر اساس دیاگرام کارخانجات آرد شده است. این شرکت از میان ۳۴۵ کارخانه فعال آرد در کشور تا کنون با ۲۱۲ کارخانه همکاری نموده است و بر اساس آمار بیشترین تعداد مشتری در سطح کشور را داراست.
وجه تمایز این شرکت نسبت به شرکت های همکار این است که اغلب شرکت های بهبود دهنده از محصول نهایی یعنی نان و یا فرآورده های آردی به ارائه بهبود دهنده شروع کرده اند حال آنکه شرکت رازی با دارابودن تخصص در حوزه آرد اولین گام خود را با قدرتی مثال زدنی در حوزه اصلاح آرد برداشته است. همچنین کیفیت محصولات رازی به جایی رسیده است که علی رغم اینکه تا کنون بخش مهمی از بهبود دهنده های مورد نیاز ایران از کشور ترکیه وارد می شده، خوشبختانه شرکت رازی موفق به صادرات محصولات خود به کشور ترکیه بدون دریافت هیچ گونه حمایتی از سوی دولت شده است و امروز شرکتهای ترکیه ای نیز مصرف کننده محصول بهبود دهنده رازی هستند که جزو افتخارات صنعت ایران می باشد.
هم اکنون شرکت رازی در سطح بین المللی با معتبرترین شرکت ها از کشورهای هلند، بلژیک و سوئیس همکاری دوطرفه از لحاظ آنزیم و اختراع فرمولاسیون داشته و همچنین در حال گسترش حوزه فعالیت خود در بازار فرا مرزی می باشد و این از افتخارات شرکت رازی می باشد که در کلیه صنایع بهبوددهنده از قبیل لبنی، دامی، پوشاک، میوه و سبزیجات و مواد شوینده فعالیت می کند.


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

دسته بندی: اطلاعیه ها
تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه


لطفا نظر خود را درج نمایید

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه